News24

Farmer fined for animal cruelty

2013-06-27 10:59

Mahikeng - A Groot Marico farmer has been fined R30 000 for neglecting to feed a herd of 600 cattle, Beeld reported on Thursday.

Society for the Prevention of Cruelty to Animals (SPCA) inspector Jaco Pieterse told the newspaper four of the emaciated animals later had to be euthanised.

Van Wyk was found guilty of animal cruelty by the Groot Marico Magistrate's court, and was ordered to pay the SPCA's legal costs.

Half of Van Wyk's sentence was suspended for five years.

Pieterse said the SPCA was notified of the case by the local police in 2010.

They sent inspectors to the property and found that the cattle had neither food nor water.

Comments
  • Pierre van Heerden - 2013-06-27 11:13

    The idiot most probably inherited the farm that his family got from their "BROEDERS" when land was given to friends (WAY BACK THEN). Take the farm away!!!!

      Al Loots - 2013-06-27 11:36

      You obviously know F all about farming, what is at stake and what it takes. 15 Million people on grants. Not ONE white farmer on subsidies. Gan terug skool toe.

      Al Loots - 2013-06-27 11:39

      Miskien moet ons die Zulu koning se grond ook wegvat. Van sy grond is oorbewy en die res onderontwikkel of word nie gebruik nie. Twee gat jakkals, jy weet nie waarvan jy praat nie.

  • Winifred Watson - 2013-06-27 11:15

    To be a farmer it has to be in your veins, farming is not easy, sit under the tree and smoke a joint. Everybody wants a farm, when they get it and find its hard work, them they don't want it anymore, just the land. What good is land if you don't make it productive. This farmer should have his farm taken away he has proved that he is not cut out for farming.

      Al Loots - 2013-06-27 11:48

      Excuse me!? Do you know how much and how long it takes to build up a herd of 600 head of cattle. Thus this farmer has used the land productively, possibly over producing by the looks of it. Take away the Zulu kings land as he is overgrazing and allowing the rest to lie fowl. Hypocrite much?

  • Toni Schindler - 2013-06-27 11:18

    reported in 2010????? 3 years later???mmmmmmmm

  • Al Loots - 2013-06-27 11:31

    And when farmers beg this cANCerous state for support as a result of an ongoing drought in certain areas of SA, they get the middle finger. Yes this farmer could have sold his herd or part of it. Government should re-institute subsidies. Thus we will be better equiped to compete with an over subsidised international marked and we will create a massive amount of jobs. Stupid cANCer government.

      Pierre van Heerden - 2013-06-27 11:56

      Luister driegat jakkals jou opinie gaan my nie aan nie. jy is seker n boer wat sy volk gebruik om te boer want jy sit seker op jou gat by die huis en lerwer komentaar oor mense. Die artikel gaan oor n IDIOOT wat 600 beeste nie GEVOER of WATER gegee het nie. Jy hoort ook by hom.

      Pierre van Heerden - 2013-06-27 12:01

      Jy is natuurlik kwaad oor my komentaar want jy het seker ook jou plaas verniet gekry!!!!

      Pierre van Heerden - 2013-06-27 12:04

      DROOGTE het niks te doen met NALATIGHEID nie. JY weet nog minder waarvan jy praat. Was jy ooit op skool????

      Al Loots - 2013-06-27 12:05

      Klaarblyklik kan sekere mense nie behoorlik lees nie. Die boer het nie sy diere behoorlik gevoer nie, nerens word water genoem nie. Ek praat ook nie die aksies goed nie, as jy mooi lees. Wat my gal bitter maak is hoe maklik sommige 'n oningeligte opinie rondgooi terwyl hul geen kennis dra van omstandighede op die land. En ja. Ek boer, met hoenders. So, ek kan mar van tyd tot tyd op my gat sit in my kantoor en myself 'entertain' met pampoenne.

      Al Loots - 2013-06-27 12:10

      Ou Pierrie. My nasate het lank en hard geswoeg vir elke stukkie draad en implement om ons. Jy praat van die 'volk' wat vir my werk. Voor die lot hulself hier bevind het. Het ek self my diere versorg, ja 'n paar ure se slaap 'n aand op my voette 7 dae 'n week, jaar in en uit. Sodat slapgat couch potatoes soos julle-jul gevrete kan instop. Soos ek genoem het. Gan terug skool toe of vlieg terug in jou moer in.

      Al Loots - 2013-06-27 12:14

      Weereens gan lees. Die boer het sy grond oorbewy tydens wat ons sien as 'n swak reenseisoen al vir amper 4 jaar. Ja. Hy moes mar eerder die helfde van sy beeste laat vaar het en voer aangekoop het. Terloops. Weet jy ooit dat daar tans 'n tekort is aan loesern. Net so staan die lande droog en sonder reste (die oorblyfsels na 'n oes). Jy moet seker so 'ignorant' wees soos jy klink.

      Sht Stirrer - 2013-06-27 12:17

      Sorry Al, JY is die een wat nie kan lees nie. "They sent inspectors to the property and found that the cattle had neither food nor water." Hierdie was niks anders as nalatigheid nie.

      Al Loots - 2013-06-27 12:19

      Dit vat vier hektaar goed besaaide land (Smutsfinger gras verkieslik) om een bees te dra vir 'n volle jaar, seisoen tot seisoen. Dus moes die boer ten minste 2500 hektaar grond beskikbaar gehad het. Sou dit nie die geval gewees het nie is hy NATUURLIK nalatig.

      Al Loots - 2013-06-27 12:25

      Stirrer. Mm. True. I retract that part of my statement. I won't however sit by and allow some uniformed attempt to make unfounded opinions about farming. People here demanding land to be taken away from a farmer due to neglect raise my ire, due to the fact that none of them know what the potential factors are that may lead to such a situation.

      Pierre van Heerden - 2013-06-27 12:26

      Mnr Loots, miskien kan JY ook nie lees nie want die inspekteer wat daar gaan inspeksie doen het het die diere gevind SONDER kos of WATER!!! Ek is bly jy het hard gewerk vir jou grond. Wat my gal bitter maak is die BOERE wat kla oor alles mmar gaan kyk maar die MERCEDES en 4 x 4 splinternuut staan in die stoor!!! Nee ek is nie "ignorant" nie lewer ook net komentaar. Ek het jou geen name genoem nie maar jy het dit goed gedink om my n tweegat jaklkals te noem. As die skoen pas oor my komentaar trek hom aan ou maat!!!!!

      Al Loots - 2013-06-27 13:08

      'n Boer wat VAT geregestreerd is koop een van 'n paar dinge kom belasting jaar. 'n Trekker, 'n bakkie of 'n Merc. Dit is wat besigheid doen. So slegs die moer in die stad met sy eie besigheid mag vir homself 'n nuwe motor aanskaf. Twak man. Gin boer wil werk met 'n bakkie wat sy oupa gery het nie. Wees realisties. Vraagteken agter die twee gat jakkals terloops. Maklik om die wit boer vir als te blameer, van die swak ekonomie tot wat ook al verkeerd gaan in die land. Vraagstuk daarom gestel, hoekom julle nie skreeu om die NALATIGE ryk gat (jou belasting) Zulu koning se grond weg te vat nie?

      Al Loots - 2013-06-27 13:23

      Ten einde. Die wanpersepsie dat boere ryk is, is die grootste klomp stront. Meeste boer maar op skuld, groot skuld. Blink gat bo, stink gat onder. Die wat als dobbel om almal en als te voer en sommige verloor als. In die nabye toekoms gaan die armsaliges en die wat dink hul kan dit bekostig diep in die gemors trap as dit kom by kos. Boere loop van hul land af na ander lande wat vir hul sorg. Die dollar is koning, en julle gan nog betaal vir daardie braaiveis en pap.

      randomhero6661 - 2013-06-27 13:24

      You guys are lame... who has the bigger penis?

  • Chris Pieterse - 2013-06-27 11:39

    Hanging would be a better sentance

  • Loretta Smith - 2013-06-27 11:55

    stupid ass should of been send to prison without food and water animal abuser

  • MadMax To Return - 2013-06-27 12:31

    to pay the SPCA's cost. . . .but it still doesn't say what happened to the cattle. . . . .was he forced to sell or get them some food and water??? What happened to them??

  • Drew Connor - 2013-06-27 12:49

    Lock him up and feed him once a week, watch him die slowly and use him as a example to other offenders. Problem solved

  • Lesley Diane Greyling - 2013-06-27 12:49

    Its a small fine to pay for what he did~! how cruel is what he did?~! Half his sentence was suspended, so how long WAS his sentence and will he spend some time in jail?~!

  • Charles Alfonso - 2013-06-27 13:08

    Hey News24, what was his defence or did he simply plead guilty? A little more body to the article would certainly go a long way in helping us decide if he is simply a moron or not.

  • pages:
  • 1