Question

enkelgebreek
Ek het my enkel gebreek, twee snye alkant van my voet, met plate en skroewe in. Dit is nou 2 weke gelede. Ek moet heeltyd met my voet hoog sit, ek wil net vra hoekom pyn dit BO-OP my voet so, n brand pyn, daar is nie bo-op gesny nie slegs aan die kante. Die pyn is nie so dat ek moet pynstillers gebruik nie, maar dit is gedurig daar, die Dr weet nie wat dit is nie. laat weet maar in Engels asb dankie
Foot expert

Dear Pam

I'm afraid I don't have an answer for you. It is very common though after surgery to have a lot of swelling in the foot and it may be that a nerve is being trapped or something. This is only a geuss, the surgeon who worked on your foot should be able to answer this for you. It is also normal for there to be a lot of pain in the foot post operation and it will settle down in time.

Chris