Ask an expert
Question

03 Dec 2012

hin
Seun 22j oud het met n rugby wedstryd sy knieg teen n ander persoon sn gestamp daar was bloed op bloed
was dr toe hiv neg met voorkomende PVYR4Amedikasie die medikasie
maak hom verskrilik siek so dat hy nie eers kan ga werk nie, hy het self besluit om die medikasie te los hy weet wat die gevolge is kan die medikasie jou so siekmaak hy sit die heledag voor n rekenaar
Ons is self nieseker wat om nou te doen nie
Answer 318 views
Expert
CyberDoc
cyberdoc

01 Jan 0001

Christinae

Verwys na my antwoord op jou vorige vraag.

Groete




Dr Anrich
The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical examination, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.
Voting Booth
Have you entered our Health of the Nation survey?
Please select an option Oops! Something went wrong, please try again later.
Results
Yes
34% - 9250 votes
No
66% - 17789 votes
Vote