Question

Rejected by online community
Ek was op die website for a langtyd, is baie beskaafd, vandag is my posts gedelete, en ek voel so embarrased daaroor. Dit lyk of die eienaar van die website house-cleaning gedoen het, daar was some rude remarks on there, nie van my, maar ek is saam met die trolls gedelete. Dit laat my stupid voel.

Is ek gek om so sleg te voel. Die mense op die website ken my in elk geval nie eers, tog voel ek so vernederd.

Sorry to hear you're so distressed, but I really don't know what this is about. I wasn't aware of any anti-trolls action.
But if this was indeed a housekeeping action, then you have hardly been rehected by the entire online community. There are whole areas of Lithuania and Thailand who haven't decided yet.