Question

RUS EN VREDE!!!!
Sjoe julle is darem bekleierig. By die ander sites is daar rus en vrede en almal word met respek behandel. Is dit hoekom so min mense saam gesels.?

Expert as jy nie Afrikaans verstaan nie gee die ander kans om te respond. Ons is mos hier om mekaar nie help, nie waar nie.
Gay, lesbian and bisexual expert
Gay, lesbian and bisexual expert

Hi and welcome here. Anyone is welcome to respond to Afrikaans messages, which will not be deleted unless they are prejudiced, homophobic or transgress any of our forum rules. This is not about language - I am fluent in Afrikaans and studied at an Afrikaans university; I want this forum to be equally accessible to everyone in South Africa.