Question

Verkoue wanneer top fiks
My seun is 11 jaar oud en baie klein gebou. Hy presteer fantasties in atletiek en landloop.
Die probleem is dat hy gewoonlik wanneer hy redelik fiks is of verkoue of griep kry. Ek gee
gereeld vit. C. Dit is ook gewoonlik wanneer die belangrikste wedlope (soos WP Proewe) plaasvind
dat hy siek is en dan val hy uit. Is daar enige vitamienes of stroop wat ek op 'n gereelde basis
vir hom kan gee. Sy eetgewoontes is redelik goed en hy oefen 3 keer 'n week by 'n klub en Saterdae op sy eie.

Hi Annalene

I am concerned that maybe your 11 year old son is overdoing it and has to much pressure on him.
Usually one picks up colds etc when one is run down (i.e the immune system is compromised). So I think the bext bet, would be to try to take some pressure off your son. I alos think he needs to focus on enjoying the sport at his young age, rather than just on performance.
You can give him a multi-vitamin - it won't hurt - but I think one needs to ensure that he is not being over-stressed.

I Hope this helps.