Ask an expert
Question

27 Mar 2007

Hartprobleem en LEANOR
ek het in 'n vorige posting gelees dat u LEANOR teen-aandui vir iemand met 'n hartklep probleem. Ek het 'n floppy valve (mitral) en neem Leanor nou al vir 2 weke lank. Ek kry nie hartkloppings nie (pols is altyd 80, selfs sonder Leanor) en my bloeddruk is 'n gemaklike 130/80. is dit andersins okay as ek aangaan daarmee?
Answer 513 views
Expert
CyberDoc
cyberdoc

01 Jan 0001

Hallo Agie
As jy nie newe-effekte kry nie, behoort dit OK te wees - maar ek is nog steeds nie ten gunste daarvan nie...!
The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical examination, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.
Voting Booth
Have you entered our Health of the Nation survey?
Please select an option Oops! Something went wrong, please try again later.
Results
Yes
32% - 9433 votes
No
68% - 19967 votes
Vote